Inlägg: 1407606
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
liston: Han står utanför 4 kedjor helt enkelt. Men det skiter han fullständigt i kan jag säga. Efter matchen kom han ut på isen igen och körde ett hårt skridskopass. Mycket, mycket fint att se. Tummen upp, hela HS!
I övrigt var den här segern overkligt viktig! Känslan är att vi KAN bli ett rätt så bra hemmalag den här säsongen. Vilket ju är ett måste.
Oj vad skönt.
I övrigt var den här segern overkligt viktig! Känslan är att vi KAN bli ett rätt så bra hemmalag den här säsongen. Vilket ju är ett måste.
Oj vad skönt.
+ 15
Thorp hade en indianare idag igen.
Varför spelade inte Friberg idag?