+ 15
Inlägg: 1407626
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2011-09-29
Skarin: konkurrens i truppen is the shit! snart får vi kanske tillbaka halonen också!
I övrigt var den här segern overkligt viktig! Känslan är att vi KAN bli ett rätt så bra hemmalag den här säsongen. Vilket ju är ett måste.
Oj vad skönt.