Ouch!
Inlägg: 1407804
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T:
Ja det är ju såå synd om dom andra lagen i div. 1 som har sisådär 10 gånger mer pengar än Sundsvall . Varför går inte dom upp tro ?
Ja det är ju såå synd om dom andra lagen i div. 1 som har sisådär 10 gånger mer pengar än Sundsvall . Varför går inte dom upp tro ?