Inlägg: 1407805
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Viist är det riktigt trist ändå att FBK är det stora krislaget hittills i Elitserien? Alla vet ju att de kommer att hamna som sämst sexa och verkligen bli att räkna med i slutspelet.
Ja det är ju såå synd om dom andra lagen i div. 1 som har sisådär 10 gånger mer pengar än Sundsvall . Varför går inte dom upp tro ?