Viist är det riktigt trist ändå att FBK är det stora krislaget hittills i Elitserien? Alla vet ju att de kommer att hamna som sämst sexa och verkligen bli att räkna med i slutspelet.
Inlägg: 1407820
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rooster23:Ja, de ligger där de ligger och alla pratar kris. Men som du säger, när det drar ihop sig i slaget om bucklan så kommer de att vara med.
På samma sätt är det säkerligen något lag som överpresterat så här långt, och kommer att vara med när det drar ihop sig i kampen om ES-kontrakten.
På samma sätt är det säkerligen något lag som överpresterat så här långt, och kommer att vara med när det drar ihop sig i kampen om ES-kontrakten.