pefr: En mörk rackare....?
Inlägg: 1407865
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: nja, eller ja, mörkare än pilsner, det är en röd ale med extremt syrlig smak, första klunken brukar sällan vara helt angenäm om man inte är van. Inte lik något annat