Timrå Icon: nja, eller ja, mörkare än pilsner, det är en röd ale med extremt syrlig smak, första klunken brukar sällan vara helt angenäm om man inte är van. Inte lik något annat
Inlägg: 1407869
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
pefr: Låter ungefär som då jag av misstag tog en klunk ur fotogendunken i lumpen....