1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1407927

Sv: Apropå nånting...
Olle: är benägen att delvis hålla med dig i den här icke-frågan.

Dvs jag reagerade inte så mycket över att det inte blev straff, och jag hade inte reagerat så mycket om det blivit straff.

(därmed inte sagt att jag inte hade skrikit halsen av mig om jag varit på plats i arenan)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
pefr: Äsch man måste väl få diskutera lite detaljer också? :) Hittills denna säsong så har ju snacket här inne mest handlat om klubbens hela existens, ekonomin och eventuella nyförvärv. Kan ju vara omväxlande att prata om något som inte är direkt ångestframkallande också? :)

Sv: Apropå nånting...
någon som ser på fhc-rangers?

Jäklar vad mycket snyggare det är utan en massa reklam på tröjorna (rangers alltså).

Vem är stesolidmannen som är bisittare?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.