pefr: Äsch man måste väl få diskutera lite detaljer också? :) Hittills denna säsong så har ju snacket här inne mest handlat om klubbens hela existens, ekonomin och eventuella nyförvärv. Kan ju vara omväxlande att prata om något som inte är direkt ångestframkallande också? :)
Inlägg: 1407931
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Pecis min tanke. Väldigt skönt att gå in på den här sidan utan att känna ångest!