Inlägg: 1407950
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Jo men då har Timrå säkert 3-4 ggr större budget än Giffarna. Fotboll är en mycket större sport än Hockey också
Sedan är jämförelsen med Barca lite elak då nuvarande laget (de senaste säsongerna, jag tänker nödvändigtvis inte på årets lag) kanske är ett av de bästa lagen i sportens historia. Det är ett äckligt bra lag
Sedan är jämförelsen med Barca lite elak då nuvarande laget (de senaste säsongerna, jag tänker nödvändigtvis inte på årets lag) kanske är ett av de bästa lagen i sportens historia. Det är ett äckligt bra lag
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Nja, Giffarna vette fan. 5-0 nu. Det är Barcaklass som Simmalugnt sa.
Redigerad kommentar
Det är ju en enormt mycket större skillnad mellan GIF och Barcelona än Timrå Detroit.