Inlägg: 1407957
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Det kanske jag gör. Jag är full. Så jag lägger ner diskussionen. För tillfället.
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Absolut, men jag tog det exemplet för att exemplifiera skillnaderna.
Ta in Timrå, med pengar och marknadsvärde i svensk fotboll och vi skulle spöa skiten, inte bara ur giffarna, utan även AIK, Göteborg och Helsingborg.
Ta in Timrå, med pengar och marknadsvärde i svensk fotboll och vi skulle spöa skiten, inte bara ur giffarna, utan även AIK, Göteborg och Helsingborg.
Sedan är jämförelsen med Barca lite elak då nuvarande laget (de senaste säsongerna, jag tänker nödvändigtvis inte på årets lag) kanske är ett av de bästa lagen i sportens historia. Det är ett äckligt bra lag
Redigerad kommentar