En kul anekdot förresten, farsan berättade att en kompis till honom som är någon slags vicevärd i sin hyresgästförening hade hälsat en ny hyresgäst välkommen och berättat att de i samlingslokalen visar alla Timråmatcher med ölförsäljning och trevligt sällskap. "Kom och kolla vetja!" "Nja, jag tror inte det" hade killen sagt. "Vaddå gillar du inte hockey? Det är klart du ska hänga med och titta!" "Nej, det går inte, jag är ledsen, tyvärr"
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer