Vad är det för hissmusik som spelas i bakgrunden? haha
Inlägg: 1408249
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
fuck, trodde vi skulle hålla 3-0 in i paus.. men nu kan det nog gå lite hur som helst :(
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Kattgubben: Ja jag började just fundera på om det bara var i mitt huvud som den här kärleksmusiken spelades.