fuck, trodde vi skulle hålla 3-0 in i paus.. men nu kan det nog gå lite hur som helst :(
Inlägg: 1408253
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Enligt Arto står Jocke Lundström i Lulåkassen ikväll,
både i första och andra perioden, spännande o höra om kloningen fortsätter i sista.
både i första och andra perioden, spännande o höra om kloningen fortsätter i sista.
+ 2