Timrå Icon: Ja men HV71 behövde bara ett mål ändå. Tragiskt att man inte kan ha offensiva ambitioner öht.
Inlägg: 1410535
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Olle: Ambitioner finns men vi har för få producerande spelare.
Backsidan är fortfarande ett skämt och målvaktssidan darrar.
Backsidan är fortfarande ett skämt och målvaktssidan darrar.