Inlägg: 1410544
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
RocknRolf2: Sant, vi har inte det där lilla sista för att göra målen. Hade vi förvaltat chanserna hade vi vunnit denna match.
Man ser återigen Vampolas desperations-liknande uppåkningar i brist på att inte någon annan kan ta initiativ till att skapa något framåt.
Man ser återigen Vampolas desperations-liknande uppåkningar i brist på att inte någon annan kan ta initiativ till att skapa något framåt.
Backsidan är fortfarande ett skämt och målvaktssidan darrar.