FH - avdammad: Det har du faktiskt ingen aning om, du är bara jätteledsen att ni förlorar ikväll igen. Somna om...
Inlägg: 1411633
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Zappaholic: har du ärligt talat inget bättre för dig än att skriva i andra lags supporterforum? det är fascinerande.