Zappaholic: tycker faktiskt att vårt spel är ganska fascinerande.
Inlägg: 1411642
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
pefr: Ja du ser!! Nej, jag ska sluta retas och vara otrevlig. Sorry!!
Vi har ju varit lindansarlag i elitserien under hela 2000-talet med krampaktigt spel så jag vet hur det känns. Ångest och allt annat möjligt helvete!!!
Lycka till i fortsättningen.
Vi har ju varit lindansarlag i elitserien under hela 2000-talet med krampaktigt spel så jag vet hur det känns. Ångest och allt annat möjligt helvete!!!
Lycka till i fortsättningen.