pefr: Nej jag har inget bättre för mig? Kul att det är fascinerande...det är mer än man kan säga om ert spel just nu!
Inlägg: 1411636
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Zappaholic: tycker faktiskt att vårt spel är ganska fascinerande.