+ 2
Inlägg: 1412255
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TIK55: Klart att antalet " idag ska vi spontangå på hockey" kommer att öka med en arena i stan.
Och säkerligen de från Njurunda området kommer att ta sig in för att se matcher! Eller fler från Njurunda kanske man ska säga. Matfors o andra ytterområden kommer säkert bidra ochså till en ökande publiksiffra jämfört med dagens ganska bleka.
Och säkerligen de från Njurunda området kommer att ta sig in för att se matcher! Eller fler från Njurunda kanske man ska säga. Matfors o andra ytterområden kommer säkert bidra ochså till en ökande publiksiffra jämfört med dagens ganska bleka.
Sv: Apropå nånting...
TIK55: Ja man kan ju inte säga "fyll arenan vi har först" eftersom det geografiska läget just nu gör att dom som ska fylla hallen anser att avståndet är för långt. Själva poängen med att flytta in till stan är ju naturligtvis att marginalpubliken ska ha närmare till hockeyn.
+ 2
Bra investering , jaaa.