Inlägg: 1412266
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Jag hörde om någon undersökning om var publiken kom i från.
30% Timrå
50% Sundsvall
Resterande var fördelat på Ångermanland, Jämtland, Hälsingland och andra ytterområden om jag minns rätt.
30% Timrå
50% Sundsvall
Resterande var fördelat på Ångermanland, Jämtland, Hälsingland och andra ytterområden om jag minns rätt.
Och säkerligen de från Njurunda området kommer att ta sig in för att se matcher! Eller fler från Njurunda kanske man ska säga. Matfors o andra ytterområden kommer säkert bidra ochså till en ökande publiksiffra jämfört med dagens ganska bleka.