Inlägg: 1412585
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
erathoo: Jo som sagt, potentialen finns där. Jag tror dock att en spelare med Dragans karaktär vore det sämsta möjliga för Timrå i det här läget. Även om det skulle vara en snygg gest mot dom pizzerior som lever på marginalen nu när Kolan lämnat.
+ 1
Sv: Silly Season 11/12
erathoo: Tro om det är så han säger till Pikkarainen och Pärssinen också eftersom dom haft lite problem med produktionen på sista tiden? :)
de e ju dom andra som vart dumma....
Redigerad kommentar