erathoo: Tro om det är så han säger till Pikkarainen och Pärssinen också eftersom dom haft lite problem med produktionen på sista tiden? :)
Inlägg: 1412587
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Pikken dock har ju gått under isen totalt, bara hoppas att det är viruset som gjort att det tar tid att ta sig tillbaka.
2P på 7 matcher och dom poängen kom i de första tre matcherna, det kan stärka att det är virusets fel, man kan vara pigg på adrenalin etc i början men sen atr det hårda viruset ut sin rätt, poänglös i 4 matcher och han tacklas inte heller han blir mest mosad av andra och han gör fan inget på planen, just nu är han som en Zlatan,s tor belastning.
2P på 7 matcher och dom poängen kom i de första tre matcherna, det kan stärka att det är virusets fel, man kan vara pigg på adrenalin etc i början men sen atr det hårda viruset ut sin rätt, poänglös i 4 matcher och han tacklas inte heller han blir mest mosad av andra och han gör fan inget på planen, just nu är han som en Zlatan,s tor belastning.
Sv: Silly Season 11/12
Olle: "Pikkarainen och Pärssinen också eftersom dom haft lite problem med produktionen på sista tiden? :)"
Pärssinen har gjort 6P på 10 matcher, dessa 6P har kommit de 5 senaste matcherna, var bara förra matchen han klev av utan poäng, så han ahde större problem de första 5 matcherna.
F.ö anser jag att Timrå är ett skit lag
Pärssinen har gjort 6P på 10 matcher, dessa 6P har kommit de 5 senaste matcherna, var bara förra matchen han klev av utan poäng, så han ahde större problem de första 5 matcherna.
F.ö anser jag att Timrå är ett skit lag