Olle: "Pikkarainen och Pärssinen också eftersom dom haft lite problem med produktionen på sista tiden? :)"
Pärssinen har gjort 6P på 10 matcher, dessa 6P har kommit de 5 senaste matcherna, var bara förra matchen han klev av utan poäng, så han ahde större problem de första 5 matcherna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Pärssinen har gjort 6P på 10 matcher, dessa 6P har kommit de 5 senaste matcherna, var bara förra matchen han klev av utan poäng, så han ahde större problem de första 5 matcherna.
F.ö anser jag att Timrå är ett skit lag