Smokey: Felet med dagens unga supportrar är....De har inte lärt sig traditionen...
Att som Timrå supporter skall valium sprit och tyskt lantvin ingå i kostcirkel, och leva med ständig ångest och självmordstankar, fan fatta livstilen då....Blir varge trepoängare ett upplevelse av den värsta erotiska upplevelse man upplevt, en stunds stilla onnani, med valium i ena handen, och en dunk hemkört i den anndra....LIVET ÄR UNDERBART!!!!!...Då det levs rätt;)))))
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.