Smokey: Felet med dagens unga supportrar är....De har inte lärt sig traditionen...
Att som Timrå supporter skall valium sprit och tyskt lantvin ingå i kostcirkel, och leva med ständig ångest och självmordstankar, fan fatta livstilen då....Blir varge trepoängare ett upplevelse av den värsta erotiska upplevelse man upplevt, en stunds stilla onnani, med valium i ena handen, och en dunk hemkört i den anndra....LIVET ÄR UNDERBART!!!!!...Då det levs rätt;)))))
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Att som Timrå supporter skall valium sprit och tyskt lantvin ingå i kostcirkel, och leva med ständig ångest och självmordstankar, fan fatta livstilen då....Blir varge trepoängare ett upplevelse av den värsta erotiska upplevelse man upplevt, en stunds stilla onnani, med valium i ena handen, och en dunk hemkört i den anndra....LIVET ÄR UNDERBART!!!!!...Då det levs rätt;)))))