Inlägg: 1412707
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så fick Brynäs just uppleva hur det känns att bli fullständigt pissade på av domaren. Synd att inte "hugg och slå" rimmar på "modo" annars hade ju den ramsan varit högaktuell igen.
Får skylla på senaste tidens erotiklösa leverne, och avsaknaden av två kompetenta bögar i laget, Kan göra även gammle HH en aning demet....;)