Harryhaffa: Tyskt lantvin? Jag var finsmakare och drack franskt lantvin.
Inlägg: 1412701
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Oooh nu minns jag, f-låt inte min mening och nedvärdera hela din sociala status, till Matfors djupaste skogar och bäckar..
Får skylla på senaste tidens erotiklösa leverne, och avsaknaden av två kompetenta bögar i laget, Kan göra även gammle HH en aning demet....;)
Får skylla på senaste tidens erotiklösa leverne, och avsaknaden av två kompetenta bögar i laget, Kan göra även gammle HH en aning demet....;)