DJ Hemp: Ja, så borde det fan vara - och så borde man ha 2p för seger istället för 3p.
Inlägg: 1414419
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Kattgubben:
Ja, det var bättre på 70-talet vad gäller hockeyn. Inte alls samma trams som i dag. Som till slut fått en att nästan tappa intresset. Sundsvall hette EssTe. Ett coolt namn som fan. Timrå spelade inför typ 9 000 åskådare. Det var tider det.
Men det lär bara bli värre och värre inom den här skiten...
Ja, det var bättre på 70-talet vad gäller hockeyn. Inte alls samma trams som i dag. Som till slut fått en att nästan tappa intresset. Sundsvall hette EssTe. Ett coolt namn som fan. Timrå spelade inför typ 9 000 åskådare. Det var tider det.
Men det lär bara bli värre och värre inom den här skiten...
+ 1