+ 1
Inlägg: 1414431
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Men Linkan fixar nog det här. Jag menar han som inte ens lyckades ha en full backbesättning på plats när säsongen startade.
Ja, det var bättre på 70-talet vad gäller hockeyn. Inte alls samma trams som i dag. Som till slut fått en att nästan tappa intresset. Sundsvall hette EssTe. Ett coolt namn som fan. Timrå spelade inför typ 9 000 åskådare. Det var tider det.
Men det lär bara bli värre och värre inom den här skiten...