haggen: Du kan ju lägga till Timrå på Jonas Holös också så slipper man extrapolera för vi ryckte ju också i honom.
Inlägg: 1415489
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan:
Just det, sedan jagar väl Brynäs fortfarande "sin" back i NHL/AHL, han från Mora var det väl.
Tänk om det bara skulle dyka upp i Dagbladet imorgon att Brendl är intressant eller att Strålman är tillbaka i stan, något som skulle få igång lite positiva tongångar igen.
Tycker denna säsong har varit tafatt när det gäller den biten.
Just det, sedan jagar väl Brynäs fortfarande "sin" back i NHL/AHL, han från Mora var det väl.
Tänk om det bara skulle dyka upp i Dagbladet imorgon att Brendl är intressant eller att Strålman är tillbaka i stan, något som skulle få igång lite positiva tongångar igen.
Tycker denna säsong har varit tafatt när det gäller den biten.
+ 1