1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1415488

Sv: Apropå nånting...
Alltså är det bara vi som har det helt dött med spelare på väg in?

Modo - Hannula, Horava.
Fbk - Ryssen.
Brynäs, Växjö, Frölunda - Holös.
Luleå - Niiiniimaa.
Skellefteå - Behöver ingen.
HV71 - Tar in en norsk för att täcka skador.
AIK - McDonell.
Linköping - Hlavac/Hlinka.
Djurgården - Fernholm.

Timrå - Anders Eriksson.....Erik Moe.......ZZZZzzzzzzz....."intressant spelare men vi avvaktar"......ZZZZzzzzz....."han finns med på listan"......

Ny fajt på torsdag, jag är på plats - Alltid kul med match!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
haggen: Titta här. Det är inte bara lilla lilla Timrå som kan bli blåsta på värvningar. Färjestad får leta vidare!

Sv: Apropå nånting...
haggen: McDonell, Hlavac och Hlinka är väl knappast nyförvärv som lagen tvingats till mitt under säsong? FBK's ryss tror jag att vi skulle klara oss utan, Hannula har väl varit hos modo redan innan säsongen började?

Linkans uppgift just nu är varken lätt eller tacksam. Detta bör man se, oavsett om man tycker att han satt sig i knipan själv eller inte.

Sv: Apropå nånting...
haggen: Du kan ju lägga till Timrå på Jonas Holös också så slipper man extrapolera för vi ryckte ju också i honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer