Inlägg: 1415490
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle:
Inga nya spelare nej men likväl spelare som kommer höja kvaliteten på sitt lag.
Hade vi haft ex. en Sonnenberg/Caslava i samma sits innan säsongen drog igång hade det känts lite lugnare.
Inga nya spelare nej men likväl spelare som kommer höja kvaliteten på sitt lag.
Hade vi haft ex. en Sonnenberg/Caslava i samma sits innan säsongen drog igång hade det känts lite lugnare.
Linkans uppgift just nu är varken lätt eller tacksam. Detta bör man se, oavsett om man tycker att han satt sig i knipan själv eller inte.