+ 6
Inlägg: 1415640
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ähh, lägg av nu. Finns värre saker som skrivs här.
Ska påminna dej då den dagen Timrå ramlar ur ES, då kommer hetsjakten på TJ gå på högtryck och det ena felet efter det andra rapplas upp här. Säkert för mindre skitsaker än det jag tog upp!! Nu lägger jag ner det där.
Ska påminna dej då den dagen Timrå ramlar ur ES, då kommer hetsjakten på TJ gå på högtryck och det ena felet efter det andra rapplas upp här. Säkert för mindre skitsaker än det jag tog upp!! Nu lägger jag ner det där.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Vilket tryck på hemsidan. Den kraschade på stört. :)
Edit: Inte nu.... men den gjorde.På Heders.
Edit: Inte nu.... men den gjorde.På Heders.
Redigerad kommentar
+ 1
Om du till äventyr undrar vad jag tycker, så...rankar jag det som ett av dom roligaste koleriska utbrotten här på HS. Inte i klass med den gode Ernies upprördhet över den dåliga uppslutningen under 'kockduellen' för ett par år sen, men...pretty fuckin close.
Respect!