Bragd-Birger: Ähh, lägg av nu. Finns värre saker som skrivs här. Ska påminna dej då den dagen Timrå ramlar ur ES, då kommer hetsjakten på TJ gå på högtryck och det ena felet efter det andra rapplas upp här. Säkert för mindre skitsaker än det jag tog upp!! Nu lägger jag ner det där.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ska påminna dej då den dagen Timrå ramlar ur ES, då kommer hetsjakten på TJ gå på högtryck och det ena felet efter det andra rapplas upp här. Säkert för mindre skitsaker än det jag tog upp!! Nu lägger jag ner det där.