73Sjöbba: Vi avvaktar avvaktar avvaktar tills vi är i allsvenskan heja linkans bygge heja heja heja tårta imorgon.
Inlägg: 1416173
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Det brukar sägas att ledningen har nedmonterat klubben, det är inte sant. De har dödat den, effektivt kvävt dess själ och hjärta.
+ 2