superfalle: Håller med! Timrå är för dåliga för ES.
Inlägg: 1416152
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
73Sjöbba: Vi avvaktar avvaktar avvaktar tills vi är i allsvenskan heja linkans bygge heja heja heja tårta imorgon.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
73Sjöbba: Ifjol hade vi en bra konkurrensmässig spelarbudget. Resten är historia.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
73Sjöbba:
Kolla hur nära Modo var att ramla ur och då var de inte hälften så dåliga som vi är nu.
Nä, Brynäs får nog spela den där utomhusmatchen mot Västerås eller Örebro.
Kolla hur nära Modo var att ramla ur och då var de inte hälften så dåliga som vi är nu.
Nä, Brynäs får nog spela den där utomhusmatchen mot Västerås eller Örebro.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
73Sjöbba: Det återstår att se. Sämst i serien är vi i a f.
Kukelikuk-kuk!
Kukelikuk-kuk!
+ 1