Inlägg: 1416186
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Taurus: Ja det är en bra fråga. Hur Luleå och SAIK kan ställa betydligt bättre lag på isen med samma pengar. Men då är ju frågan om de verkligen har lika stor spelarbudget som oss eller om de har mer.
Om de har samma pengar så känns det mycket märkligt att Timrå inte kan få ihop ett bättre lag...
Om de har samma pengar så känns det mycket märkligt att Timrå inte kan få ihop ett bättre lag...
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Taurus: Fjolårets totala (och dyra) värvningsfiasko la grunden till det här fiaskot. Ansvariga för fjolåret skulle naturligtvis ha fått gå.
Omsättningen är lika stor som SAIK och Luleå!!! Spelarlönerna inte mycket skillnad!! Men det skiljer en hel del på isen och vem fan rår för det?????