73Sjöbba: Ifjol hade vi en bra konkurrensmässig spelarbudget. Resten är historia.
Inlägg: 1416168
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RocknRolf2:
Omsättningen är lika stor som SAIK och Luleå!!! Spelarlönerna inte mycket skillnad!! Men det skiljer en hel del på isen och vem fan rår för det?????
Omsättningen är lika stor som SAIK och Luleå!!! Spelarlönerna inte mycket skillnad!! Men det skiljer en hel del på isen och vem fan rår för det?????