Frella: Gå in och kolla kommentarer på ST efter matchen signatur Yzerman tycker jag är klockren i det han skriver om Timrå.
Inlägg: 1416376
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Modano: Ja...den kommentaren kändes ju konstruktiv....på nåt sätt påminner ordvalet om någon härinne...??