Modano: Ja...den kommentaren kändes ju konstruktiv....på nåt sätt påminner ordvalet om någon härinne...??
Inlägg: 1416384
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Är ni förbannade? Jag har passerat det stadiet. Jag sörjer numera.
mörker och kyla.
mörker och kyla.