Inlägg: 1416385
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Kattgubben: Det är ingen idé att bli arg. Man blir bara förbannad.
Men gör vi inget åker vi ut på arslet och kommer inte in igen på länge.
Men gör vi inget åker vi ut på arslet och kommer inte in igen på länge.
mörker och kyla.