Frella:Lite sent men ändå. Ditt inlägg är nog ett av det brutalaste och mest läsvärda här på HS på länge.
Inlägg: 1416473
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Istället för att sitta o fisa o vänta tills vi totalt har missat chansen att undvika kvalserien kan man väl skita i att det blir minus och plocka ut allt vad fan som går.
Skulle man värva både Brendl och Strålman exempelvis och budgetera för -4 mille tror jag det är värt det.
Skulle man värva både Brendl och Strålman exempelvis och budgetera för -4 mille tror jag det är värt det.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Istället för att sitta o fisa o vänta tills vi totalt har missat chansen att undvika kvalserien kan man väl skita i att det blir minus och plocka ut allt vad fan som går.
Skulle man värva både Brendl och Strålman exempelvis och budgetera för -4 mille tror jag det är värt det.
Skulle man värva både Brendl och Strålman exempelvis och budgetera för -4 mille tror jag det är värt det.