Inlägg: 1416478
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Mackelito: Problemet med det är att vi då måste snåla ännu mer nästa år för att minst göra 2.5 mille plus för att inte mista elitlicensen :)
Skulle man värva både Brendl och Strålman exempelvis och budgetera för -4 mille tror jag det är värt det.