1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1417148

Sv: Det är dags att agera
zita: Ett rejält hypotetiskt tänk från din sida. Det blev likt förbannat NOLL poäng hur än hypotetisk du nu än må vara.

Säg så här dårå; Om vi hade sluppit Hedman och Hedin så är jag säker på att vi tagit full pott i alla matcherna vi spelat.

Hade vi dessutom haft Challe i båset så hade vi nog varit jävligt nära vårt första SM-Guld nu.

Svarskommentarer

Sv: Det är dags att agera
Johnny Rådepp: Man får väl se det så här, att dom visar i tredje perioden att dom kan spela hockey. Och Ridderwall hade inte sin bästa dag, hade han blivit utbytt tidigare hade vi nog vunnit.

Sv: Det är dags att agera
Johnny Rådepp: Nära SM-Guld redan nu?! Hur tänker du då? Måste man inte göra upp i slutspelet först? Brukar inte slutspelet gå av stapeln redan till våren? Hur skulle vi då kunna vara nära vårt första SM-guld redan NU?

;)


Jag säger så här; hade vi inte släppt Hahl, Pyrret och Anders Lindbäck och gjort den där konstiga nubben-affären hade vi inte torskat med 5-6 hemma mot ett skadeskjutit HV idag :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.