Johnny Rådepp: Nära SM-Guld redan nu?! Hur tänker du då? Måste man inte göra upp i slutspelet först? Brukar inte slutspelet gå av stapeln redan till våren? Hur skulle vi då kunna vara nära vårt första SM-guld redan NU?
;)
Jag säger så här; hade vi inte släppt Hahl, Pyrret och Anders Lindbäck och gjort den där konstiga nubben-affären hade vi inte torskat med 5-6 hemma mot ett skadeskjutit HV idag :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
;)
Jag säger så här; hade vi inte släppt Hahl, Pyrret och Anders Lindbäck och gjort den där konstiga nubben-affären hade vi inte torskat med 5-6 hemma mot ett skadeskjutit HV idag :)