RubinCarter: Man behöll kanske Axelsson eftersom han var snäppet vassare i det offensiva spelet? Vad jag kan minnas så var det inte SÅ många som reagerade då Sundh inte fick förlängt.
Inlägg: 1417371
Svarskommentarer
Sv: Det är dags att agera
Olle: "jag kan minnas så var det inte SÅ många som reagerade då Sundh inte fick förlängt."
Jag tyckte det var dåligt, lika som jag inte ville ha hit Bagarn igen.
Jag tyckte det var dåligt, lika som jag inte ville ha hit Bagarn igen.