1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1417372

Sv: Det är dags att agera
Olle: "jag kan minnas så var det inte SÅ många som reagerade då Sundh inte fick förlängt."

Jag tyckte det var dåligt, lika som jag inte ville ha hit Bagarn igen.

Svarskommentarer

Sv: Det är dags att agera
RubinCarter: Oscar Sundh hade kört fast totalt då han var här, med facit i hand så är han nog mycket nöjd med klubbytet.

Sv: Det är dags att agera
RubinCarter: Vill du ha något pris eller? Jag förstår inte riktigt vars du vill komma med det här. Sundh är/var knappast något utropstecken för fyra säsonger sedan och den enda anledningen till att vi pratar om honom nu är för att han råkade snubbla in 3 mål mot oss. Sundh hade säkert kunna peta flertalet av våra spelare i en sån här match men det säger mer om Timrå just nu än om Oscar jävla Sundh.

bagarn var ju dock lite mer av en "het potatis" inför säsong, det var ju inte så många som ville ha tillbaka honom. Hittills har han ju inte täppt igen truten på många kritiker direkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.