Timrå Icon: Inte på DET sättet, Icon ;-)
Inlägg: 1418954
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Nä nu menade jag inte såååå. Det var ironiskt. Ironi blir sällan bra i skrift :-(