Kattgubben: Nä nu menade jag inte såååå. Det var ironiskt. Ironi blir sällan bra i skrift :-(
Inlägg: 1418957
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: hehe, jag förstod det, så jag ville få the upper hand genom att missförstå med flit. Det funkar ibland ;)